۰

تبریک تلفنی روحانی به رهبر انقلاب

تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
تبریک تلفنی روحانی به رهبر انقلاب
به گزارش عصر تعادل رییس جمهوری در یک تماس تلفنی فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، روز جمعه فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

رییس جمهوری در این گفت و گوی تلفنی که در آغاز سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب، تأکید کرد که به رغم همه توطئه‌های دشمنان، تلاش خواهد شد که سال ۹۹، سالِ حل معضلات و افتتاح طرح‌های بزرگ، ایجاد رونق با کمک همه مردم در بخش‌های اقتصاد و فرهنگ، و سال تحول در زندگی مردم باشد.

روحانی ابراز امیدواری کرد که با عنایت ولی‌عصر(عج) و به پشتوانه ملت، همانطوری که از حوادث تلخ و دشوار در سال گذشته عبور کردیم، از دشواری‌ها و رنج و درد مردم در بیماری کرونا نیز عبور کرده و سال جدید، سال سلامت، فعالیت و رونق اقتصادی، و زندگی بهتر و جبران سختی‌ها باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفت و گو با تبریک سال نو به رییس جمهور و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق نمودند.

 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۲۴۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}