۰

تونس در قرنطینه کرونایی

تاریخ انتشار
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵
تونس در قرنطینه کرونایی
به گزارش عصر تعادل رییس جمهوری تونس برای مقابله با ویروس کرونا کل این کشور را قرنطینه کرد و از مردم خواست از خانه هایشان جز در موارد ضروری خارج نشوند.

قیس سعید روز جمعه در سخنانی که از تلویزیون پخش شد، هرگونه رفت و آمد میان شهرهای تونس را جز در موارد نادر و بسیار ضروری ممنوع دانست.

وی پیشتر در نشسی با شورای امنیت ملی تونس بر لزوم تصمیم گیری های جدید برای مقابله با گسترش ویروس کرونا و نابودی آن تاکید کرده بود.

ویروس کرونا که از چین شیوع یافته، بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرده و اکنون اکثر کشورها را درگیر کرده است.

شمار مبتلایان و جان‌باختگان مبتلا به کرونای جدید که اینک به یکصد و ۸۲ کشور و منطقه در جهان تسری یافته، تاکنون به ۲۵۳ هزار و ۷۹۶ نفر رسیده است.

برپایه این گزارش از این تعداد ۸۹ هزار و ۶۲ نفر بهبود یافته و ۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر جان باخته‌اند. همچنین از میان ۱۵۴ هزار و ۳۲۸ مورد ابتلای فعال، وضعیت ۱۴۶ هزار و ۸۶۴ نفر خفیف بوده و تنها ۷۴۶۴ نفر وضعیت وخیم دارند.

قاره اروپا با ۱۰۰ هزار مبتلا در صدر مناطق مبتلا به کووید-۱۹ قرار دارد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۲۵۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}