رئیسی: سال 98 سال انقلابی کردن دستگاه قضایی بود

ایرنا , 1 فروردين 1399 ساعت 20:21

رییس قوه قضاییه گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ بهانه‌ای چرخ صنعت و موتور خدمات‌رسانی را کُند کند.


به گزارش عصر تعادل رییس قوه قضاییه گفت: در سال جدید خود را موظف می‌دانیم اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای چرخ صنعت و موتور خدمات رسانی را کُند کند.

به گزارش روز جمعه مرکز رسانه قوه قضاییه،  سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ اظهارداشت: سال ۹۸ سال پیشرفت‌هایی برای هر چه مردمی‌تر و انقلابی‌تر عمل کردن دستگاه قضایی بود. مصمم هستیم در همکاری با مسئولان دولتی در راستای تحقق شعار حکیمانه رهبر انقلاب برای امسال، یعنی «جهش تولید» گامی ماندگار برداشته و اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای از جمله تحریم و کرونا چرخ صنعت و موتور خدمت رسانی را کُند کند.

در ادامه پیام رییس قوه قضاییه آمده است: تقارن عید باستانی نوروز با ایام نورانی رجب المرجب و عید شریف مبعث را به رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به برکت حضرت موسی بن جعفر و ائمه‌ طاهرین علیهم السلام سالی پر از برکت و عافیت پیش روی هموطنان عزیز باشد.

رییسی خاطرنشان کرد: مردم ایران سال پر حادثه و تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتند که در نتیجه آن‌ها آبدیده‌تر و مقاوم‌تر شدند.

وی یادآورشد: در اولین نوروز بدون شهید سلیمانی، قلب همه مردم ایران میزبان آن سردار پر افتخار است. همچنین دل مردم قدرشناس ایران در کنار مدافعان سلامت است، که سال نو را در مراکز درمانی و در کنار بیماران آغاز کردند.

رییس قوه قضاییه اظهار داشت: سال ۹۸ سال پیشرفت‌هایی برای هر چه مردمی‌تر و انقلابی‌تر عمل کردن دستگاه قضایی بود. اعتماد عمومی و اقبال مردم عزیزمان به رویکردها و اقدامات تحولی دستگاه قضایی، سرمایه‌ای بزرگ و مسئولیت‌آور برای خادمان مردم در عدلیه است.

رییسی اضافه کرد: مبارزه با ویروس منحوس فساد، بدون خط قرمز از جانب خادمان ملت در قوه‌ قضائیه دنبال و با مجاهدت همکاران و قضات شریف، امیدهایی در این عرصه زنده شد.

وی با بیان اینکه رونق تولید و جلوگیری از آسیب دیدن چرخ‌دنده‌های تولید با فساد و سوداگری، مهمترین اولویت دستگاه قضایی بود، گفت: در نتیجه‌ این تلاش‌ها از تعطیلی یا کاهش ظرفیت صدها کارخانه و کارگاه و بیکار شدن کارگران آن‌ها جلوگیری شد.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در سال جدید خود را موظف می دانیم با جدیّت و برنامه‌ریزی و در همکاری با مسئولان اجرایی، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حکیمانه ایشان برای امسال، یعنی «جهش تولید» گامی ماندگار برداشته و اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای از جمله تحریم، کرونا و... چرخ صنعت و موتور خدمت‌رسانی را کُند کند.

رییسی اضافه کرد: آنچنانکه دولت باید سیاست‌های شفاف و قابل پیش‌بینی درباره‌ پیشگیری از آثار منفی کرونا بر فعالیت و تولید بنگاه‌ها و همچنین حمایت از دهک‌های پایین درآمدی داشته باشد، قوه‌ قضائیه هم بر خود فرض می‌داند این مهم را در حوزه‌ وظایف خود با جدیت پیگیری و دنبال کند.

وی ادامه داد: قوه‌ قضائیه از سال گذشته بخش حمایت از تولید را در ساختارهای نظارتی خود گنجاند که این فعالیت‌ها را در سال جدید تقویت می‌کنیم. باز اجتماعی کردن مجرمین و زندانیان، رفع اطاله‌ دادرسی و اجرای عدالت، برنامه‌های تحولی دیگری است که در آغاز آن هستیم و ان‌شاءالله در سال جدید با قوت بیشتری آن را دنبال خواهیم کرد. از خداوند متعال می خواهم سال ۹۹ برای ملت عزیز ایران سال خیر و برکت و توام با سلامتی و مزید عزت باشد؛ ان‌شاءالله.

 
 


کد مطلب: 150255

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/150255/رئیسی-سال-98-انقلابی-کردن-دستگاه-قضایی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir