۰

شایعه پراکن کرونایی آذربایجان غربی به دام افتاد

تاریخ انتشار
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۷
شایعه پراکن کرونایی آذربایجان غربی به دام افتاد
به گزارش عصر تعادل فرمانده انتظامی سردشت گفت: فردی که با انتشار شایعه پیرامون بیماری کرونا در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ موسی بهاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات سردشت با رصد و پایش دقیق فضای مجازی، کانال اجتماعی که مبادرت به انتشار اخبار کذب و شایعات در خصوص ویروس کرونا کرده و سبب تشویش اذهان عمومی در کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی پرمخاطب شهرستان شده بود، شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مدیر این کانال با تهیه و تجمیع مطالب کانال‌های معاند اقدام به انتشار و بازنشر آن‌ها در گروه‌های اجتماعی پر مخاطب شهرستان می‌کرد، افزود: سرانجام با اقدامات عملی و تخصصی ماموران، این فرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سردشت با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم اخبار مربوط به بیماری کرونا را فقط از منابع رسمی پیگیری کرده و به اخبار کانال‌ها، وب‌سایت‌ها و گروه‌های غیررسمی توجه نکنند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۲۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}