۰
سخنگوی قوه قضاییه:

آزادی یک زندانی امنیتی در برابر یک ایرانی زندانی در فرانسه

تاریخ انتشار
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
آزادی یک زندانی امنیتی در برابر یک ایرانی زندانی در فرانسه
به گزارش عصر تعادل، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص جزئیات آزادی جلال روح الله نژاد، گفت: لازم می‌دانم در ابتدا توفیق جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی آقای مهندس روح الله نژاد که از جوانان نخبه و علمی کشورمان بود را به مردم و خانواده او تبریک عرض کنم. 

وی افزود: این هموطن ما با ادعای دور زدن تحریم‌ها از ناحیه دستگاه قضایی آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته بود و از کشورهای مختلف خواسته بودند که نسبت به دستگیری و استراد او به آمریکا اقدام کنند.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: این در حالی است که این ادعا یک ادعای واهی و فاقد وصف مجرمانه بود. 

اسماعیلی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و این حکم ظالمانه در مورد هموطنمان که از ماه‌ها قبل در فرانسه دستگیر شده بود و در زندان فرانسه بسرمی‌برد و قرار بود که به آمریکا اعزام شود، توفیقی پیدا کرد و در یک اقدام کاملا هماهنگ در بخش‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران مرکب از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه با تأکید بر استراتژی مقاومت در برابر ظلم‌ها و زورگویی‌های آمریکا، موفق شدیم تا این اقدام خداپسندانه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: متقابلا دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه نیز با عقب نشینی دولت فرانسه و پذیرفتن آزادسازی هموطن ما، یکی از اتباع کشور فرانسه که به جرم اقدام علیه امنیت در کشور بازداشت بود را با تخفیف مجازات در یک فرآیند قانونی آزاد کرد و به کشور خود بازگشت.
مرجع : میزان
کد مطلب : ۱۵۰۳۰۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}