۰

تکذیب تعطیلی بازار میوه تره بار تهران

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲
تکذیب تعطیلی بازار میوه تره بار تهران
به گزارش عصر تعادل با توجه به انتشار خبری مبنی بر اعلام تعطیلی کلیه واحدهای تجاری تهران به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها از امروز سوم فروردین و نام نبردن از میادین میوه و تره بار در فهرست اعلام شده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: میادین میوه و تره بار تعطیل نیستند و تعطیل نمی‌شوند.

سید سعید راد با اعلام اینکه بارها تاکید کرده‌ایم که میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند و تعطیل‌بردار نیستند، افزود: ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، بزرگ‌ترین زنجیره توزیع انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و سایر محصولات مصرفی شهروندان را تشکیل می‌دهند و تعطیلی آنها امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار به ویژه در یک ماه اخیر، خاطرنشان کرد: کلیه همکاران ما با همه وجود و تمام توان برای خدمت‌رسانی به شهروندان، استوار و صبور ایستاده‌اند و به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که میدان را خالی نمی‌کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تا ۹ شب ۲۹ اسفند یک‌سره باز بودند و بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ۸/۳۰ صبح تا ۱۳:۵۰ دوم تا چهارم فروردین فعالیت می‌نمایند و علاوه بر این، کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران از ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ پنجم تا دوازدهم فروردین باز هستند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۵۰۳۱۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}