۰

لیگ برتر لغو می شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۶
لیگ برتر لغو می شود
به گزارش عصر تعادل، سهیل مهدی درباره برگزاری مسابقات فوتبال اظهار داشت: ما پیرو تصمیم ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا هستیم و از همان ابتدا نیز موضع ما همین بوده است. اگر مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد صادر شود، ما هم مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

 وی در مورد  اطلاعیه جدید ستاد مقابله با بیماری کرونا و مجوز این ستاد برای انجام امور اداری باشگاه‌ها تصریح کرد: این اطلاعیه برای انجام امور اداری بود و فعالیت ورزشی شرایط دیگری دارد. خلیل زاده (سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی) چند روز پیش اعلام کرده که باشگاه‌ها در صورت تمرین هم جریمه می‌شوند. به طور کلی باید برای فعالیت ورزشی مجوزهای دیگری صادر شود. 

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه پیش‌بینی‌اش برای آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر چه زمانی است، گفت: اجازه بدهید من پیش‌بینی خاصی در این مورد نداشته باشم، چون بحث علمی است و باید با توجه به آمار و ارقام صحبت کنیم. ما هم از بیرون اتفاقات را دنبال می‌کنیم و جا دارد یک خسته نباشید هم به تمام کادر پزشکی کشور بگوییم. الآن بحث جان مردم در میان است و بهتر است با خانه نشستن این زنجیره را قطع کنیم.

 مهدی در خصوص اینکه سازمان لیگ چه برخوردی با باشگاه‌هایی که در این شرایط تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، خواهد شد، گفت: سازمان لیگ در این خصوص موضعی ندارد. بحث تمرین تیم‌ها به نوعی ملک شخصی هر باشگاه است. مثل اینکه به یک نفر گفته می‌شود در خانه بماند. در این رابطه ما نمی‌توانیم موضعی داشته باشیم اما ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی در این خصوص صادر کرده است. ما هم خواهش می کنیم باشگاه‌ها به نکات ایمنی توجه کنند. برخی از باشگاه ها برنامه تمرین انفرادی به بازیکنان خود داده‌اند که کار بسیار خوبی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صد درصد مسابقات لیگ برتر در فصل جاری به پایان خواهد رسید یا خیر؟ گفت: ما نمی‌توانیم چیزی را صد درصد بگوییم. ما اولویت‌بندی می‌کنیم و الآن هم اولویت اول سازمان لیگ این است که مسابقات را به پایان برسانیم اما اگر زمان بگذرد و دیگر نتوانیم این کار را انجام دهیم به سراغ اولویت‌های بعدی خواهیم رفت در آن صورت امکان دارد هر تصمیمی گرفته شود.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۵۰۴۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}