۰

اولین فوتی بر اثر کرونا در عربستان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸
اولین فوتی بر اثر کرونا در عربستان
به گزارش عصر تعادل، وزارت بهداشت عربستان سعودی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و همچنین ۲۰۵ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به نوشته الجزیره، وزارت بهداشت دولت سعودی همچنین اعلام کرد که تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۷۶۷ مورد رسیده است. به ادعای این وزارتخانه فرد فوتی از اتباع افغانستان در عربستان بوده است.

همزمان سخنگوی وزارت کشور سعودی نیز در یک کنفرانس خبری ضمن بیان جزئیات اجرای قوانین منع آمد و شد، تهدید کرد که نهادهای امنیتی سعودی به شدت فضای مجازی را رصد کرده و مجازات سختی در انتظار کسانی که به گفته وی «اطلاعات گمراه کننده» منتشر می‌کنند؛ خواهد بود.

اعلام آمار رسمی و ادعایی مبتلایان به کرونا در حالی است که «مجتهد» افشاگر معروف عربستانی روز یکشنبه گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت که دولت سعودی از دادن آمار واقعی مبتلایان به کرونا در این کشور خودداری می‌کند و هزاران نفر و چه بسا ده‌ها هزار نفر در عربستان سعودی به کرونا مبتلا شده‌اند.

او نوشت: «در منطقه قطیف بیش از ۵۰۰۰ هزار مبتلا و در مکه بیش از ۹۰۰ مبتلا وجود دارد. این تعداد در ریاض بیشتر است اما آمار آن در دست نیست.»

وزیر بهداشت مصر نیز روز گذشته (دوشنبه) در پاسخ به اینکه چرا تعداد مبتلایان به کرونا در مصر بیشتر می‌شود، گفت که روزانه ۱۵ نفر مبتلا به کرونا از عربستان وارد مصر می‌شوند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۵۰۴۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}