تهرانی ها منتظر باران باشید

ایرنا , 7 فروردين 1399 ساعت 15:22

بارش پراکنده باران امروز و فردا در تهران پیش بینی می شود.


به گزارش عصر تعادل کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: تهران، امروز و فردا بارش پراکنده باران را تجربه خواهد کرد و بیشینه دمای امروز مهرآباد ۱۵ و شمیرانات به ۱۴ درجه خواهد رسید و کمینه دما نیز به ۶ درجه می‌رسد.

به گزارش روز پنجشنبه وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه افزود: امروز و فردا در غرب استان‌های واقع در دامنه جنوبی زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از شمال‌غرب کشور بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت.

وی بیان کرد: برای روز شنبه نیز بارندگی‌هایی در بیشتر مناطق نیمه‌غربی کشور رخ خواهد داد و روز یکشنبه به تدریج از شدت بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب کاسته می‌شود و بارندگی‌ها به شمال‌شرق و با شدت بیشتری در نیمه‌جنوبی کشور تداوم خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه بارش در نیمه‌شرقی و بخش‌هایی از شمال‌غرب وجود خواهد داشت و شدت بارش‌ها بیشتر در شرق و جنوب‌شرق پیش بینی می‌شود و در این مدت بارش در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به شکل برف است.

 از فردا مناطق شمالی خلیج فارس و شنبه و یکشنبه علاوه بر این مناطق، مرکز خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج و متلاطم خواهد شد.

نقشینه، خنک‌ترین مرکز استان کشور در روز جاری را اردبیل خواند و خاطرنشان کرد: دمای اردبیل امروز صبح به دو درجه زیر صفر و در فرودگاه این شهر به ۶ درجه زیر صفر رسید. ضمن این‌که دیروز، بیشینه دما در اهواز به ۲۶ درجه رسید تا این شهر گرم‌ترین مرکز کشور در روز گذشته لقب بگیرد.


کد مطلب: 150477

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/150477/تهرانی-منتظر-باران-باشید

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir