۰

برف و باران در راه خوزستان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵
برف و باران در راه خوزستان
به گزارش عصر تعادل مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارش باران و در مناطق کوهستانی برف ، از اواخر وقت فردا جمعه برای این استان پیش بینی شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: سامانه بارشی از اواخر فردا جمعه وارد استان می شود که سبب رگبار باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است گفت: همچنین وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ به صورت نقطه ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات نیز برای استان پیش بینی می شود.

سبزه زاری ادامه داد: طی امروز و فردا نیز با عبور موج ضعیف لایه میانی و همچنین ضرایب نسبتا بالای ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی استان اظهار داشت: تا اواخر وقت فردا وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق جنوبی و غربی و شمال خلیج فارس مورد انتظار است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۷.۵ درجه سانتیگراد و ایذه با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای استان را داشتند.

سبزه زاری گفت: دمای هوای اهواز در شبانه روز گذشته حداکثر به ۲۷.۵ و حداقل به ۱۵.۱ درجه سانتیگراد رسید.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اخطاریه‌ای نسبت به ورود یک سامانه بارشی قوی و وقوع سیلاب در استان هشدار داده است.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۴۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}