۰

یک فوتبالیست مشهور دیگر هم کرونایی شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰
یک فوتبالیست مشهور دیگر هم کرونایی شد
به گزارش عصر تعادل براساس اعلام مدیر اجرایی باشگاه برایتون، نتیجه آزمایش کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت شده است اما به گفته وی جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا نشریه ایندیپندنت چاپ ایرلند نوشت: بدنبال شیوع جهانی ویروس کرونا و تعطیل شدن لیگ جزیره، بازیکنان برایتون نیز همانند فوتبالیست‌های سایر لیگ‌های جهان به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، در تعطیلات موقت به سر برده و تمرینات بدنسازی خود را از خانه پیگیری می‌کنند.

بر این اساس، سه نفر از بازیکنان برایتون که علائم ابتلا به کووید-۱۹ از خود بروز داده بودند، تحت آزمایش قرار گرفتند که نتیجه یک نفر مثبت اعلام شد.

«پل باربر» مدیر اجرایی برایتون که تمایلی به نام بردن از این بازیکن نداشت گفت: سه بازیکن آزمایش دادند و نتیجه یک نفر مثبت شد. به طور مداوم از بازیکنان آزمایش نمی‌گیریم بلکه تنها زمانی این کار را می‌کنیم که علائم بروز کند. اما بازیکنی که آزمایش او مثبت بوده در جمع این سه بازیکنی بود که همین امروز (پنجشنبه) تحت آزمایش قرار گرفتند؛ از این بابت متاسف هستیم اما حال او خوب است و بدیهی است که در حال حاضر تحت مراقبت ه‌ی ضروری قرار دارد.

برایتون امروز به نخستین باشگاهی بدل شد که از طریق ویدئو کنفرانس نشست مطبوعاتی برگزار می‌کند و «گراهام پاتر» سرمربی این تیم برای پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران به باربر ملحق شد.

پاتر که با بازیکنان تیمش پیوسته در تماس است، اعلام کرد که همسرش هفته گذشته علائم آنفولانزا داشته اما در حال حاضر رو به بهبودی است.

برایتون که تا چند هفته پیش از نفوذ کرونا به قلمرو بریتانیا و تعطیلی لیگ روزهای نسبتا خوبی را سپری می‌کرد و «علیرضا جهانبخش» را با فرمی آماده در اختیار دارد، هم اکنون در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و با منطقه سقوط دو امتیاز فاصله دارد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۴۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}