۰

درخواست یک کارگردان برای استفاده از کوپن

تاریخ انتشار
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۹
درخواست یک کارگردان برای استفاده از کوپن
به گزارش عصر تعادل، به ادامه گسترش ویروس کرونا، پروژههای سینمایی در هالیوود نیز یکی پس از دیگر متوقف میشوند و اخیرا نیز فیلم «آخرین دوئل» جدیدترین پروژه سینمایی «ریدلی اسکات» نیز مراحل ساخت خود را نیمه تمام رها کرده است.

این فیلم که در حال و هوای قرن ۱۴ میلادی در فرانسه ساخته میشود با بازی «مت دیمون» و «بن افلک» همراه است و پس از فیلمبرداری در فرانسه حالا برای ادامه ساخت در آمریکا باید منتظر بماند شرایط به حالت عادی بازگردد.

«اسکات» ۸۲ ساله که ساخت فیلمهای معروفی چون «گلادیاتور»، «بیگانه»، «بلیدرانر» و «مریخی» را در کارنامه دارد با احمق خواندن «دونالد ترامپ» و انتقاد از سیاستهای دولت او در مواجهه با ویروس کرونا گفت با نگاهی به سیاستمدارانی که در سطح جهان اداره امور را در دست دارند متوجه می شویم نیمی از این رهبران احمق و نیمی دیگر مستبد هستند و به ندرت افرادی ارزشمند در میان آنها دیده میشود.

او پیشنهاد خود را درباره نحوه مدیریت شرایط بحرانی اکنون در آمریکا و انگلیس نیز مطرح کرد و گفت: من بچه جنگ هستم و در سالهای جنگ از سهمیه‌بندی استفاده میکردیم  و مردم نمیتوانستند هر قدر که میخواهند غذا بخرند و به جای آن ما از کوپن استفاده میکردیم و هر فردی قادر بود مقدار محدودی از اقلام را خریداری کند. آنها اکنون نیز باید این کار را انجام دهند چرا که مردم آنقدر زیاد مواد غذایی میخرند که این غذاها در حال فاسد شدن هستند. در انگلیس هم «بوریس جانسون» باید فکری جدی در این باره بکند.

«ریدلی اسکات» تنها راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را ماندن در خانه دانست و گفت این ویروس در بسیاری از افراد با علایمی شبیه به آنفولانزای متوسط تا شدید همراه است و افراد سالمند چون من باید مراقب خودمان باشیم. من خیلی احتیاط میکنم و دوست دارم برگردم و فیلم نیمه کارهام را با «مت دیمون» تمام کنم.
کد مطلب : ۱۵۰۵۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}