۰

اینترنت در انگلیس نامحدود شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹
اینترنت در انگلیس نامحدود شد
به گزارش عصر تعادل وزارت فرهنگ، دیجیتال و رسانه انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد که براساس توافق صورت گرفته با شرکت‌های توزیع کننده اینترنت (ISP)، حجم بسته‌های اینترنت برای کمک به افراد آسیب پذیر در دوران بحران کرونا، برداشته خواهد شد.

بر اساس این توافق، شرکت‌های مخابراتی شامل بریتیش تلکام، ویرجین مدیا، اسکای و تاک‌تاک در مذاکراتی که با دولت و آفکام (نهاد ناظر بر فعالیت شرکت‌های مخابراتی) داشته‌اند تلاش خواهند کرد تا راه حلی را برای افرادی که در پرداخت صورتحساب خود با مشکل مواجه هستند پیدا کنند.

این توافق، علاوه بر تدابیری است که شرکت‌ها برای کمک به افراد آسیب پذیر در این دوران در نظر گرفته‌اند.

«الویور داودن» وزیر فرهنگ، دیجیتال و رسانه انگلیس در همین زمینه گفت: این مهم است که افراد در خانه بمانند و با این کار جان دیگران را نجات دهند. توافق انجام شده به افراد آسیب پذیر کمک می‌کند تا دورانی که در خانه‌ هستند، به اینترنت وصل باشند.  

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس دوشنبه گذشته با اعلام وضعیت اضطراری از مردم این کشور خواست تا در راستای مقابله با ویروس کرونا از خانه بیرون نروند.

او گفت؛ تمام فروشگاه‌ها به غیر از عرضه کنندگان کالاهای ضروری مانند خوراکی و دارویی بلافاصله تعطیل می‌شوند، ملاقات با دوستان ممنوع و افراد تنها در شرایط اضطراری قادر به خروج از خانه هستند.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روی شیب صعودی قرار دارد و تاکنون یک‌هزار و ۱۹ نفر در سراسر انگلستان جان خود را از دست داده‌اند.    

جانسون در نامه‌ای به مردم این کشور درباره خطرات کرونا هشدار داده و گفته است که دولت برای جلوگیری از میزان شیوع این بیماری، محدودیت‌های بیشتری را وضع خواهد کرد.

 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۵۹۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}