۰

هشدار پلیس به مردم: برای سیزده به در تدارک نبینید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
هشدار پلیس به مردم: برای سیزده به در تدارک نبینید
به گزارش عصر تعادل جانشین پلیس راه راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان امسال تدارکی برای روز طبیعت نداشته باشند زیرا محدودیت‌ هایی برای تردد وجود خواهد داشت.

سرهنگ محمودوند جانشین پلیس راه راهور تهران بزرگ گفت: در سه مسیر خروجی و ورودی شهر تهران یعنی اتوبان تهران-قم جاده قدیم تهران قم و آزادراه تهران شمال محدودیت و ممنوعیت تردد داریم.

وی ادامه داد: همکاران ما براساس دستور العمل اجرایی از ورود خودروهای پلاک شهرستان ممانعت کرده و اجازه خروج خودروهای پلاک تهران را هم نمی دهند.

جانشین پلیس راه راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در این دو سه روز بیش از 4500 خودرو از این سه مسیر برگشت داده شده و تعدادی هم اعمال قانون شده اند.

سرهنگ محمودوند گفت: البته کسانی که قصد دارند از استان تهران خارج شوند و صرفا استان تهران مسیر گذر آنهاست می توانند از کنار گذرهای تعیین شده عبور کنند اما حق ورود به شهر تهران را ندارند.

وی ادامه داد: همچنین به شرهوندان تهران می گوییم که امسال هیچ تدارکی برای روز طبیعت نداشته باشند. زیرا هم اجازه خروج افراد از تهران برای رفتن به پارکهای جنگلی و ییلاقات اطراف را نمی‌دهیم و هم پارکها پذیرشی برای شهروندان نخواهند داشت.

جانشین پلیس راه راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خواهش میکنیم از همه شهروندان تا در این برهه حساس با همدیگر همکاری کننده و این زنجیره منحوس قطع شود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۵۰۵۹۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}