۰

کشف بیش از 289 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
کشف بیش از 289 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت
به گزارش عصر تعادل سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی پلیس اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به صورت نامحسوس، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از انبارها بیش از 204 هزار عدد انواع ماسک و دستکش، 54 هزار و 572 لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده و 30 هزارو 525 تیوپ انواع ژل ضد عفونی کشف کردند.

به گفته سردار مقیمی، در این رابطه از 1036 باب انبار و داروخانه بازدید و 77 باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شد گفت: در این رابطه، 49 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید" انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است که ان شاء الله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۵۰۶۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}