۰

خدمت سربازی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی فراخواند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱
خدمت سربازی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی فراخواند
به گزارش عصر تعادل رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی که در مهلت معرفی یکساله قرار دارند، می بایست تا پایان فروردین ماه سال جاری برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

به گزارش روز یک شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "تقی مهری " اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به بهره مندی از ظرفیت سربازان متخصص در این امور و تامین کادر پزشکی مراکز درمانی، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی تمامی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۱۳۹۸ فارغ التحصیل شده و هم اکنون در مهلت معرفی قرار دارند به خدمت سربازی فراخوان می شوند.

وی ادامه داد: این مشمولان می بایست تا پایان فروردین ماه با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) نسبت به معرفی و ثبت درخواست اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اول اردیبهشت ماه بدون سپری کردن دوره آموزش در بدو خدمت در مراکز درمانی بکارگیری شوند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: فراخوان و اعزام به خدمت این مشمولان قطعی بوده و در صورت عدم معرفی و اعزام در موعد مقرر به عنوان مشمول غایب شناخته می شوند.

سردار مهری افزود: در صورت عدم حضور، برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، با مشمولان غایب برخورد قانونی می شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 
 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۶۰۵
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}