۰

تلاش وزارت خارجه برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی در ایتالیا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹
تلاش وزارت خارجه برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی در ایتالیا
به گزارش عصر تعادل سخنگوی وزارت امورخارجه از پیگیری جدی درخواست برگشت دانشجویان ایرانی شاغل در ایتالیا به دلیل وضعیت قرمز کرونا در این کشور خبر داد و گفت: به محض دریافت مجوزهای لازم اقدام برای بازگشت این عزیزان صورت می پذیرد.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،  سید عباس موسوی در خصوص دانشجویان ایرانی شاغل در ایتالیا افزود: با توجه به وضعیت همه گیری و روند رو به بالای کرونا در ایتالیا دهها نفر از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در این کشور درخواست بازگشت به کشور را دارند که این موضوع در تهران و رم در دست پیگیری جدی است.

وی افزود: به محض دریافت مجوزهای لازم - با توجه به وضعیت قرمز در آن کشور - اقدام لازم برای بازگشت این عزیزان صورت می پذیرد.

وزارت امور خارجه از طریق ستاد ملی کرونا و سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم و دولت ایتالیا موضوع را تا حصول نتیجه دنبال خواهند کرد.

براساس اخبار اعلام شده، میزان مرگ‌ومیر ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت و این کشور با حدود ۹۳ هزار مبتلا، بعد از آمریکا در جایگاه دوم جدول کشورهای درگیر این بیماری در جهان قرار دارد.

 
 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۶۰۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}