۰

کرونا در بولیوی و اروگوئه هم قربانی گرفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
کرونا در بولیوی و اروگوئه هم قربانی گرفت
به گزارش عصر تعادل مقامات اروگوئه و بولیوی اولین کشته ها در این کشور را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تائید کردند.

رسانه های غربی از لاپاز و مونته ویدئو گزارش دادند که آنیبال کروز وزیر بهداشت بولیوی روز گذشته(یکشنبه) اعلام کرد یک زن ۷۸ ساله در شهر لولاند پس از ابتلا به کرونا به دلیل مشکل حاد تنفسی درگذشت و اولین مورد فوتی در این کشور محسوب می شود.

وی افزود: به مردم بولیوی توصیه می کنیم از افراد سالخورده و با سنین بالا مراقبت کنند چون آنها آسیب پذیرترین و حساس ترین قشر جامعه در برابر کرونا هستند.

تاکنون ۸۱ مورد ابتلا به کرونا در بولیوی تایید شده و دولت این کشور تدابیر جدی و گسترده ای را ازجمله قرنطینه سراسری و بستن مرزها برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در دستورکار قرار داده است.

در همین حال اروگوئه نیز اولین قربانی به دلیل ابتلا به کرونا را در این کشور تایید کرد. تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد ابتلا به این ویروس در اروگوئه از سوی دولت تایید شده است.

وزارت بهداشت اروگوئه اعلام کرد، اولین قربانی یک مقام سابق محلی با سن ۷۱ سال بوده که پس از ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

دولت شیلی نیز ۲۱۳۹ مورد کرونایی را در سراسر این کشور تایید کرده است.

تاکنون بیش از ۷۲۲ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به ۳۴ هزار فوتی داشته و از میان مبتلایان بیش از ۱۵۱ هزار نفر بهبود یافته اند.

 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۰۶۲۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}