۰

بی توجهی به جریمه 500 هزار تومانی باعث توقیف خودرو می شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۱
بی توجهی به جریمه 500 هزار تومانی باعث توقیف خودرو می شود
به گزارش عصر تعادل جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش 64 درصدی ترددها در سطح جاده‌های کشور در 18 رو زگذشته گفت: از روز هشتم اسفند تا پایان روز 13 فروردین 9500 راننده بی توجه به طرح فاصله اجتماعی اعمال قانون شده اند.

سرهنگ شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا که در محل عوارضی تهران-قم حاضر شده است گفت: ابتدا آماری از روزهای گذشته اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: روز گذشته 81 درصد کاهش تردد داشتیم یعنی بالاترین رقم کاهش ترددها که از این میزان ده درصد مربوط به ناوگان باری کشور است و 9 درصد تردد خودروهای شخصی بوده است.

جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: از 25 اسفند سال 98 تا پایان روز 13 فروردین امسال به میزان 64 درصد کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات به دست آمده در استانهای گیلان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

سرهنگ شرافتی افزود: از روز هشتم فروردین ماه طرح کاهش ترددها ابلاغ و اجرا شده است و در این مدت 9500 راننده بی توجه را اعمال قانون کردیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هموطنان مستحضر باشند که اگر رانندگان به جریمه 500 هزار تومانی بی توجه باشند همکاران بنده مجبور خواهند شد تا خودرو را توقیف کرده و خودرو در توقیف یک ماهه پلیس خواهد ماند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۵۰۷۴۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}