۰
قوچان نژاد:

به لیگ ایران برمی گردم

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۵
به لیگ ایران برمی گردم
به گزارش عصر تعادل، قوچان نژاد گفت: در دورانی که در آکادمی فوتبال بودم، بخاطر اینکه به داور حمله کردم، ۸ بازی محروم شدم! تنها دلیل‌اش هم این بود که با نظر داور موافق نبودم.(با خنده). همه بحث و جدل‌های ما از یک درگیری فیزیکی شروع شد. من آن زمان ۱۵ یا ۱۶ سال سن داشتم و خیلی جوان و کم تجربه بودم.

مهاجم ایرانی تیم زوله هلند در خصوص احتمال آمدنش به لیگ برتر صحبت کرد
به گزارش ایلنا، رضا قوچان‌نژاد در گفتگو با سایت هلندی VOETBALZONE در ابتدای صحبت‌های خود می‌گوید: من این شانس را داشتم که تجربه حضور در دو جام جهانی را به دست آورم و اینکه با گلزنی من بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. به هر حال این‌ها لحضات زیبایی هستند که من توانستم آن را تجربه کنم. من لحظات خیلی زیبا و خاطره‌انگیزی را با تیم ملی کشورم ایران داشته‌ام و افتخارات زیادی را در کنار هم به دست آوردیم؛ به ویژه در بازی‌های حساس که نتایج خوبی گرفتیم.
گوچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علاقه‌مند هست که فوتبال خود را در ایران ادامه دهد، ابراز کرد: بله، این احتمال شاید وجود داشته باشد که در آینده در لیگ برتر ایران بازی کنم. من برای تیم ملی ایران بازی کردم، اما تا به حال فرصت حضور در یکی از باشگاه‌های ایرانی را نداشته‌ام. هیچکس هیچ چیز را نمی‌داند و مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

قوچان‌نژاد درباره اینکه در نخستین مسابقه برای زوله موفق به زدن ۴ گل در حضور تعویضی‌اش شد، عنوان کرد: به نظرم ورود و آغاز زیبایی بود که امیدوار هستم دوباره تکرار شود. من تلاش می‌کنم تا دوباره آن اتفاق برای من بیفتد و باید برای این مهم تلاش کنم. من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و همیشه می‌خواهم در بالاترین سطح خود باشم و بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

او در مورد اینکه بدترین تجربه فوتبالی‌اش چه بوده است، می‌گوید: در دورانی که در آکادمی فوتبال بودم، بخاطر اینکه به داور حمله کردم، ۸ بازی محروم شدم! تنها دلیل‌اش هم این بود که با نظر داور موافق نبودم.(با خنده). همه بحث و جدل‌های ما از یک درگیری فیزیکی شروع شد. من آن زمان ۱۵ یا ۱۶ سال سن داشتم و خیلی جوان و کم تجربه بودم.

قوچان‌نژاد نظرش درمورد تعدادی از داوران هلندی را به این شکل گفت: کوین بروین، کیپرز، سردار و ... داوران خوب، با مهارت بالا و بین‌المللی هستند. در واقع، من از هیچ داوری بدم نمی‌آید.

گوچی نظرش درباره دنیای مجازی را به این شکل ابراز کرد: من هم مثل همه دوست دارم همیشه لحظاتی را با هموطنان، دوستان، طرفداران و ... گذرانده و با آنها شریک باشم. من هر روز فوتبال را در هر کجای دنیا که باشد، از طریق شبکه‌های مجازی دنبال می‌کنم.

او سپس داستان جالبی از زندگی فوتبالی اش را به زبان آورد: من فوتبال را می‌فهمم و دوست دارم همیشه با مربیانی کار کنم که بتوانند من را در این زمینه بهتر کمک و راهنمایی کنند. شاید همین مسئله یکی از دلایلی بود که در سن ۱۹ سالگی تصمیم گرفتم درسم را پیش بگیرم و در کنار آن، مجددا کارم را با تیم گو اهد ایگلز شروع کنم. آن زمان مربی تیم از من دعوت کرد تا دوباره کارم را به صورت آماتور شروع کنم؛ با اینکه به من گفته بودند که این یک قرارداد فرمالیته است، اما عنوان کردند باید ثبت شود تا ما بتوانیم دوباره تو را احیا کنیم. در سن ۱۹ سالگی از فوتبال خسته شده بودم چون نتوانستم سطح مد نظر خود را به دست بیاورم.اما مارک اورمارس من را نجات داد و دوباره به من فرصت داد تا مجددا به فوتبال، آن هم در سطح بالا و حرفه‌ای برگردم که همیشه مدیون او هستم.

مهاجم سابق تیم ملی ایران ادامه داد: بهترین هم‌تیمی سال‌های اخیرم سام لارسون در تیم هیرنفین بود. او واقعا بازیکن خوب و فوق‌العاده‌ای است. البته خیلی از هم‌تیمی‌هایم خوب بوده و هستند.

قوچان‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بهترین بازیکن ایرانی که با او هم‌بازی بوده چه کسی است، اظهار کرد: جواد نکونام کاپیتان ما و یک بازیکن خیلی عالی بود.
او در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن فوتبال در جهان بهترین است، به گفتن نام «مسی» بسنده کرد.
کد مطلب : ۱۵۰۸۴۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}