۰

آهن پاره های آمریکا در عراق مانده است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶
آهن پاره های آمریکا در عراق مانده است
به گزارش عصر تعادل، یکی از فرماندهان سازمان بدر نیروهای آمریکایی را به ترویج دروغ در خصوص تحویل تجهیزات چند میلیون دلاری به نیروهای عراقی پس از خروج از پایگاه‌ها متهم کرد.

صادق الحسینی، یکی از فرماندهان سازمان بدر خاطرنشان کرد، نیروهای آمریکایی هر بار که از پایگاه های عراقی خارج می‌شوند، اعلام می‌کنند که تجهیزات چندین میلیون دلاری برای نیروهای عراقی باقی گذاشته‌اند اما در واقع این تجهیزات و ابزارهای باقیمانده، خرده آهن‌هایی است که  کارایی و منفعتی ندارند.

الحسینی در ادامه افزود، این آهن‌ پاره‌ها، تجهیزات فرسوده شده هستند و نیروهای آمریکایی تا حد امکان سعی دارند با ادعای حمایت از نیروهای عراقی دروغ دیگری را ترویج دهند.

وی همچنین عنوان داشت، ارتش آمریکا به دنبال فریب افکار عمومی جهان با ادعای حمایت از نیروهای عراقی است، اما برعکس این ادعاها رخ می‌دهد. شاهد آن است که ایالات متحده مانع ارتقای سطح توانمندی‌های نیروهای امنیتی عراق به ویژه در حوزه پدافند هوایی از طریق قطع همکاری نظامی با کشورهای دیگر می‌شود.
کد مطلب : ۱۵۰۸۶۷
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}