۰

اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی تغییر کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰
اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی تغییر کرد
به گزارش عصر تعادل، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام‌های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ خبر داد و گفت: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است.

دکتر ناصر مطیعی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و شرایط حاد کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن و نظر به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تدابیری را برای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرده‌ایم.

وی افزود: محاسبه دریافت اجاره‌بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه‌ها صرفا به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به پرداخت اجاره‌بها نخواهند بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین سررسید تسهیلات دانشجویی دانش‌آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت سه ماه تمدید می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شده بود، دوباره تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شده و مهلت مذکور پس از این تاریخ، مجدد تمدید نخواهد شد.
کد مطلب : ۱۵۰۸۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}