۰

مدیر پرحاشیه شبکه سه کرونا گرفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
مدیر پرحاشیه شبکه سه کرونا گرفت
به گزارش عصر تعادل، این مدیر که در آخرین روزهای سال ۹۷ برنامه پربیننده نود با اجرای بهترین مجری صداوسیمای ایران را به دلایلی که هنوز به زبان نیاورده ، تعطیل کرد و عادل فردوسی پور را نیز از این شبکه کنار گذاشت، حالا طبق خبر یک روزنامه ورزشی که نسخه کاغذی اش مثل همه روزنامه های چاپی بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا منتشر نمی شود، به این ویروس آلوده شده و دوره درمان را سپری می‌کند.

 گفته می شود این دشمن شماره یک فردوسی پور که آنتن را از یکی از برجسته ترین مجریان تاریخ تلویزیون ایران گرفت، حدود یک هفته است که به قرنطینه رفته و حتی یکی از مدیران پخش این شبکه نیز در وضعیت تقریبا مشابهی به سر می برد و مثل رییس اش به سختی های تحمل این ویروس و مبارزه با آن دست و پنجه نرم می کند.

این خبر هنوز از سوی شبکه سوم سیما و یا روابط عمومی این سازمان اعلام رسمی نشده است. واکنش ها در فضای مجازی به این خبر بسیار زیاد بوده است و هواداران فردوسی پور نیز اظهارنظرهای زیادی درباره این چهره خبرساز مطرح کرده اند.
مرجع : رکنا
کد مطلب : ۱۵۰۹۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}