۰

گفت وگوی واعظی با مقامات ترکیه درباره کرونا

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
گفت وگوی واعظی با مقامات ترکیه درباره کرونا
به گزارش عصر تعادل رییس دفتر رییس جمهوری و وزیر امور مالی و خزانه داری ترکیه در یک تماس تلفنی درباره روند مقابله با بیماری کرونا در دو کشور گفت وگو و بر همکاری متقابل در این عرصه تأکید کردند.

 «محمود واعظی» و «برات آلبایراک» شامگاه پنجشنبه در این گفت و گو، رایزنی نزدیک میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.

رییس دفتر رییس جمهوری با قدردانی از ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه ترکیه، گفت که ایران آماده ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به دولت ترکیه است.

دو طرف در این گفت وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از گام های مؤثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی، گمرکات دو کشور می توانند ۲۴ ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.

واعظی و آلبایراک در عین حال بر ضرورت تسهیل تبادلات تجار و بازرگانان دو کشور در شرایط کنونی و رسیدن به یک پروتکل دقیق بهداشتی تأکید کردند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۱۰۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}