۰

تعویق آزمون وکالت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
تعویق آزمون وکالت
به گزارش عصر تعادل، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان پروانه کارشناسی رسمی دادگستری اطلاعیه ای صادر کرد.

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «بدینوسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری– قوه قضائیه سال ۱۳۹۸ که از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۳ لغایت ۹۸/۱۲/۲۳ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون مذکور ثبت نام کرده‌اند، می‌رساند به منظور رفاه حال داوطلبان و با توجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این آزمون که قرار بود در تاریخ ۱۳۹۹/۳/۹ برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان، تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، فراهم می‌شود که زمان و نحوه انجام آن نیز طی اطلاعیه‌ای متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.»
کد مطلب : ۱۵۱۰۷۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}