۰

وضعیت آرامستان‌های رشت عادی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷
وضعیت آرامستان‌های رشت عادی شد
به گزارش عصر تعادل، سهراب راستگو با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همشهریان و نیز قدردانی و تشکر از همراهی شهروندان برای کاهش حضور و تردد در آرامستان‌های شهر رشت گفت: این سازمان همچنان مطابق پروتکل های موجود و تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وظایف خود را همچنان مطابق دستورالعمل های ویژه دنبال می کند.

وی افزود: پس از جلسه ای که روز ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ در سازمان آرامستانهای شهرداری رشت با حضور مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، سرهنگ دولتی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و سرهنگ سلطانی نمایندگان سپاه رشت برگزار شد، روند خدمت‌رسانی این سازمان بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت سپس تاکید کرد: پس از این جلسه مقرر شد کارهای مربوط به شست و شو و تغسیل پیکر قربانیان مشکوک به کرونا و متوفیان عادی توسط نیروهای این سازمان انجام می شود، که از یکم فروردین ۹۹ کار تغسیل متوفیان عادی در سنگر صورت می گرفت و چهار نفر از پرسنل سازمان آرامستانها متشکل از دو نیروی غسال مرد و دو نیروی غساله زن موظف به خدمت رسانی به شهروندان بودند.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: از تاریخ یکم فروردین تا کنون، امور مربوط به تغسیل ۱۸۷ متوفی شهرستان رشت و شهرستانهای اطراف توسط نیروهای سازمان آرامستانهای شهرداری رشت در بخش سنگر انجام شده است.

سهراب راستگو همچنین یادآور شد: همه امکانات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای شست و شوی متوفیان کرونایی در سازمان آرامستانهای شهرداری رشت و شست و شوی متوفیان عادی در بخش سنگر نیز توسط سازمان آرامستانهای شهرداری رشت تهیه و تامین شده است.
وی با تاکید بر اینکه با تصمیم مسئولان ذیربط در ستاد بحران، مقرر شده بود که شست و شوی جان باختگان مشکوک به کرونا تا امروز توسط نیروهای جهادی سپاه در سازمان آرامستان‌ها انجام شود، گفت: طبق تصویب این جلسه از شنبه ۲۳ فروردین نیروهای جهادی از سازمان آرامستان‌ها خارج شدند و تنها نماینده مرکز بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این سازمان حضور دارد.
رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت در پایان گفت: از 23 فروردین تمام فعالیتهای مربوط به تغسیل و تدفین درگذشتگان مشکوک به کرونا و اموات عادی را پرسنل این سازمان انجام می دهند و کارها به حالت عادی خود بازگشته است.
کد مطلب : ۱۵۱۰۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}