۰

اعلام آمادگی سپاه برای دفاع بیولوژیک برابر کرونا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷
اعلام آمادگی سپاه برای دفاع بیولوژیک برابر کرونا
به گزارش عصر تعادل، سردار پورجمشیدیان روز سه‌شنبه در حاشیه رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه اظهارداشت: در رزمایش دفاع بیولوژیک از تمام ظرفیت‌های سپاه مخصوصا نیروی زمینی استفاده شده و در مسئله کرونا تمام اقدامات از روزهای نخستین انجام شد و تمام کارها تحت مدیریت ستاد مرکزی مبارزه با کرونا انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه افزود: در حوزه پاکسازی و گندزدایی محیط‌های سرپوشیده، هزاران نقطه شناسایی شده و قرارگاه‌های ده‌گانه نیروی زمینی اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده‌اند.

به گفته سردار پور جمشیدیان از ۱۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی جنگ نوین استفاده شده و برخی مراکز حساس نظیر بیمارستان‌ها ده‌ها بار ضدعفونی شده است.

سردار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه هم در حاشیه این رزمایش  بیان کرد: سپاه در موضوع کرونا خوش درخشید و نقشه راهی تدوین شد که باید در امداد به بیماران، به موقع و سریع عمل کنیم.

وی اظهارداشت:‌در افق ۱۴۰۴ جزو ۵ نیروی زمینی برتر جهان خواهیم شد و در این زمینه ۲ مولفه مدیریت جهادی و جهاد علمی مدنظر ما است.

وی افزود: تاکنون ۱۸۵ بیمارستان در مناطق محروم مستقر شده و ۴ میلیون بیمار درمان شده‌اند و ۱۵۵ هزار متر مربع فضای جدید در حال احداث است. ۹ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی را آماده کردیم که ۴ بیمارستان سیار با ۷۲۰ تخت مستقر شده است و ۲۶۱ تخت ICU در خدمت بیماران کرونایی بوده است.
کد مطلب : ۱۵۱۰۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}