لیگ برتر انگلیس کی شروع به کار می کند؟

ورزش سه , 9 ارديبهشت 1399 ساعت 12:35

تاریخ شروع مجدد لیگ برتر انگلستان اعلام شد.


به گزارش عصر تعادل من شخصا با لیگ برتر در حال مذاکره هستم. هدف ما این است که فوتبال هر چه زودتر از سر گرفته شود تا به این ترتیب کل خانواده فوتبال بتواند دوباره فعال شود.

همزمان با بازگشایی مجموعه‌های تمرینی فوتبال در انگلیس، لیگ برتر امیدوار است بتواند رقابتهای این لیگ را از تاریخ 19 خرداد از سر بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس روز جمعه این هفته در جلسه‌ای مهم شرکت می‌کنند تا درباره شروع مجدد رقابتهای این لیگ از ماه خرداد تصمیم‌گیری کنند، لیگ برتر امیدوار است با توجه به بازگشایی مجموعه‌های تمرینی در این کشور بتواند ادامه فصل را از تاریخ 19 خرداد از سر بگیرد.

لیگ برتر انگلیس از اواخر اسفند به دلیل اپیدمی کرونا تعلیق شده و به گزارش رسانه‌های انگلیسی برنامه این لیگ در حال حاضر شروع دوباره فصل از تاریخ 19 خرداد و پایان آن در اواسط تیرماه است. در تازه‌ترین خبر، وزیر دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش بریتانیا، اولیور دودن اعلام کرد مشغول همکاری با باشگاه‌ها است تا لیگ برتر بتواند از خرداد ماه از سر گرفته شود.

این وزیر بریتانیایی در مجلس این کشور گفت:" من شخصا با لیگ برتر در حال مذاکره هستم. هدف ما این است که فوتبال هر چه زودتر از سر گرفته شود تا به این ترتیب کل خانواده فوتبال بتواند دوباره فعال شود. ولی هر حرکتی در این زمینه باید با دستورالعمل‌های سلامت عمومی هماهنگ باشد".

بر اساس زمان‌بندی پیشنهاد شده، باشگاه‌ها باید حداکثر از تاریخ 29 اردیبهشت تمرین‌های کامل را از سر بگیرند. این در حالی است که برخی باشگاه‌های لیگ برتری مثل آرسنال، اورتون و وستهام زودتر از سایرین اقدام به شروع جزئی تمرین‌هایشان کرده‌اند.


کد مطلب: 151166

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/151166/لیگ-برتر-انگلیس-کی-شروع-کار-می-کند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir