۰

بیرانوند ولز را از دست داد، آمریکا شاید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
بیرانوند ولز را از دست داد، آمریکا شاید
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس در شرایطی آغاز شد که علیرضا بیرانوند از ابتدا در ترکیب تیم ملی حضور داشت تا به تنها دروازه بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود که در دوره جام جهانی درون دروازه ایستاده است.
 
با این حال او در دقایق ابتدایی بازی و پس از برخورد سر به سر به مجید حسینی دچار شکستگی بینی شد و از زمین بیرون رفت تا بدون گل خورده زمین را ترک کند و در ادامه سیدحسین حسینی درون دروازه ایستاد و شش گل دریافت کرد.
 
به دنبال این مصدومیت علیرضا بیرانوند به بیمارستان منتقل شد و بیش از چهار ساعت تحت مداوا و بررسی شرایط توسط پزشکان قرار گرفت. در حالی که برخی عنوان کرده اند که بیرانوند ادامه رقابتهای جام جهانی را از دست داده است اما هنوز وضعیت نهایی او برای دیدار با آمریکا مشخص نیست.
 
بیرانوند قطعا بازی را ولز را از دست خواهد داد اما برای بازی با آمریکا هنوز شانس دارد و پزشکان باید وضعیت او را بررسی کنند. درد ناحیه بینی او کاملا قطع شده اما باید تست های لازم برای ضربه های احتمالی روی او صورت بگیرد تا مشخص شود می تواند روز هشتم آذر برابر آمریکا به میدان برود یا نه.
 
هنوز به طور قطع مشخص نیست او به دیدار با آمریکا خواهد رسید یا این دیدار را هم از دست خواهد داد. بررسی های چند روز آینده تکلیف را به طور قطع مشخص خواهد کرد.
کد مطلب : ۱۵۲۸۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}