۰

هیوندا در آمریکا باتری‌سازی می‌کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
هیوندا در آمریکا باتری‌سازی می‌کند
شرکت هیوندای موتور کره جنوبی و ال‌جی انرژی سولوشن (LGES) در حال بررسی ساخت دو کارخانه مشترک باتری در ایالات‌متحده هستند.
به گزارش ایسنا، این گزارش به نقل از منبع ناشناس عنوان کرد که بر اساس طرح مورد نظر، این کارخانه‌ها در گرجستان ساخته می‌شوند و هر کدام ظرفیت سالانه حدود ۳۵ گیگاوات ساعت دارند که برای تامین انرژی حدود یک میلیون وسیله نقلیه الکتریکی کافی است.
نتایج حاکی از آن است که کارخانه‌های جدید احتمالاً در نزدیکی کارخانه جدید هیوندای موتور گروه خودروهای برقی در گرجستان قرار دارند و به این شرکت کمک می‌کنند تا قوانین یارانه‌ای خودروهای الکتریکی ایالات‌متحده را رعایت کند.
یک روزنامه کره‌جنوبی روز جمعه گزارش داد که هیوندای موتور و ال‌جی انرژی سولوشن قصد دارند حدود ۲.۵ تریلیون وون (۱.۸۷ میلیارد دلار) برای ساخت کارخانه جدید مشترک در گرجستان سرمایه‌گذاری کنند.
بر اساس گزارش رویترز، گروه هیوندای موتور و ال‌جی انرژی سولوشن سال گذشته اعلام کردند که یک سرمایه‌گذاری مشترک ۱.۱ میلیارد دلاری برای باتری‌های خودروهای برقی در اندونزی راه‌اندازی خواهند کرد.
 
کد مطلب : ۱۵۳۰۷۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}