۰

مجیدی در تیم ملی؟!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
مجیدی در تیم ملی؟!
به نظر می‌رسد که دوران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسیده است هرچند که این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران به دنبال گزینه‌ای شایسته برای جایگزینی کارلوس کی‌روش است. فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلباء یکی از گزینه‌های اصلی برای جایگزینی کی‌روش است.
به ما خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش صحبت کرده است.
الخلیج در ادامه گزارش خود نوشت: فرهاد مجیدی کار خود را در مربیگری در فوتبال ایران با قدرت آغاز کرد و توانست استقلال را به قهرمانی در لیگ برتر ایران برساند و رکوردهای خاصی را به نام خود به ثبت رساند. مجیدی شروع بسیار خوبی هم با اتحاد کلباء در لیگ امارات داشت هرچند که تیم او در دیدارهای اخیر افت کرده است و متحمل سه شکست پیاپی شده است.
به گزارش ایسنا، هنوز نه کارلوس کی‌روش و نه فدراسیون فوتبال ایران موضعگیری نهایی خود را درباره ادامه و قطع همکاری اعلام نکرده‌اند. در روزهای اخیر بیشتر روزنامه‌های قطری و عربی از مذاکره فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کی‌روش نوشتند و به نظر می‌رسد که بحث حضور این مربی پرتغالی در قطر جدی است.
 
کد مطلب : ۱۵۴۷۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}