۰

سپاهان - استقلال؛ دوئل پرتغالی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
سپاهان - استقلال؛ دوئل پرتغالی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان که پس از تساوی گل‌گهر مقابل آلومینیوم نیم‌فصل اول را در رده سوم به پایان برد، برای دیدار فردا مقابل استقلال از انگیزه‌های بسیار بالایی برخوردار است.
طلایی‌پوشان که در دور رفت موفق شدند بعد از سی بازی شکست ناپذیری مطلق آبی‌ها در لیگ این تیم را در ورزشگاه خانگی خودش مغلوب کنند، حالا تلاش می‌کنند تا اسیر میل به انتقام استقلال و سرمربی پرتغالی‌اش نشوند.
از طرف دیگر ساپینتو از میانه نیم‌فصل قرار خودش با مورایس برای بازی برگشت را تنظیم کرده و سخت به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است. به خصوص که ساپینتو معتقد بود حق تیمش در بازی رفت شکست نبوده و این موضوع را در دور برگشت به اثبات خواهد رساند.

1792728
هرچند روابط دو سرمربی پرتغالی شاغل در فوتبال ایران بسیار خوب است اما بر کسی پوشیده نیست که دیدار فردا برای آنها یک جنگ تمام‌عیار است!
در طرف دیگر حضور بازیکنانی با سابقه حضور در تیم مقابل در این مسابقه به جذابیت‌های این دیدار اضافه خواهد کرد. حضور سجاد شهباززاده، محمد محبی و رضا میرزایی در استقلال و محمد دانشگر، مسعود ریگی، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در سپاهان به شکل‌گیری یک نبرد واقعی در این مسابقه کمک می‌کند.
شاید همین مسائل هم باعث شده تا سپاهانی‌ها با یک پوستر اکشن به استقبال این دیدار بروند و برای رقیب تهرانی خود خط و نشان بکشند.
1792726
 
کد مطلب : ۱۵۵۴۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}