۰

فروش نفت در سفره‌ی مردم آشکار شود

تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
فروش نفت در سفره‌ی مردم آشکار شود
آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کردند: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.
 
 حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وحیدی؛ وزیر کشور با اشاره به اهانت مجله‌ی فرانسوی فرمودند: کشور‌های غربی تابع هیچ قانون اخلاقی نیستند، بدترین اهانت‌ها را می‌کنند، اما نه دادگاهی به آن‌ها رسیدگی می‌کند و نه از سوی دولت خودشان و نه دیگر دولت‌ها محکوم می‌شوند.                                               آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش فروش نفت و درآمد‌های ارزی حاصله از آن و همچنین تفاوتی که در نرخ ارز اتفاق افتاده، افزودند: باید آثار و نتیجه‌ی آن در زندگی و سفره‌ی مردم آشکار شود، در حالی که چنین چیزی احساس نمی‌شود.
 
ایشان، بانک‌ها، قاچاق کالا، عدم تأمین مناسب کالا‌های اساسی، مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را از دیگر مشکلات مردم برشمرده و فرمودند: مشکلات اخلاقی همچون طلاق نیز در حال گسترش است که باید نسبت به آن تدبیری اندیشیده شود.                                     
کد مطلب : ۱۵۵۵۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}