۱

تغییرات دوباره در باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
بعد از انتخاب جعفر کاشانی و حسین کلانی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، قابل پیش بینی بود که ترکیب مدیریتی این باشگاه باز هم تغییرات دیگری را به خود ببیند. بعد از این اتفاقات گفته می‌شد کلانی و بهروز منتقمی سرپرست فعلی باشگاه گزینه‌های مدیرعاملی هستند. گمانه‌زنی‌هایی که البته هر دو طرف با مصاحبه‌های خود آنرا منتفی دانسته و آب پاکی را روی دست مسئولان ریختند. هم منتقمی و هم کلانی اعلام کردند که علاقه‌ای برای مدیرعاملی ندارند تا صحبت از افراد دیگری برای این پست به میان بیاید.

در همین رابطه جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز دوشنبه تشکیل می‌شود تا آخرین تغییرات مدیریتی در این باشگاه به وقوع بپیوندد. تغییراتی که طی آن و به احتمال فراوان جعفر کاشانی را به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه و حمیدرضا سیاسی را به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان معرفی خواهد کرد.

سیاسی در این خصوص گفت: به احترام اعضای جدیدی که به هیات مدیره اضافه شده‌اند امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضا تشکیل می‌شود، از سمت خود استعفا خواهم داد تا رای‌گیری مجددی صورت بگیرد.

هنوز مشخص نیست در حالی که باشگاه پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد، آیا ترکیب جدید اعضای هیات مدیره جزو خریداران اصلی سهام باشگاه هستند یا خیر؛ موضوعی که البته سیاسی در مصاحبه‌های مختلف خود آن را رد و اعلام کرده است تمایلی به خرید باشگاه ندارد. با وجود این ترکیب جدید و قطعی باشگاه پرسپولیس نشان دهنده اتفاقاتی است که شاید به زودی پشت پرده آن مشخص شود.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۱۷۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.