۱

گزارش اگزمینر از پرواز کامی‌کازا‌های ایرانی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
وبگاه خبری «‌اگزمینر» یکشنبه طی مطلبی با اشاره به این رویداد، پهپادهای انتحاری ایران را «کامی‌کازا» که هواپیماهای انتحاری ژاپن در جنگ جهانی دوم علیه آمریکا بودند، نام گذاشت.

این منبع خبری در همین زمینه به نقل از مقام‌های اطلاعاتی اسرائیلی نوشت: رزمایش ایران پیامی از سوی این کشور به متحدان شیعه‌اش در سرتاسر منطقه به ویژه در برهه فعلی به حوثی‌های یمنی بود که به دنبال پیروزی‌های اخیر صنعا پایتخت یمن را نیز تحت احاطه دارند.

اگزمینر در ادامه به نقل از امیر سرتیپ «پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش تهران در ساخت پهپادهای رادار گریز از چند سال قبل به این سو خبر داد.

این منبع خبری در خاتمه و طی تحلیلی نوشت: کارشناسان اطلاعاتی آمریکایی بر این باورند که ایران از فن‌آوری آمریکا و انگلیس در پهپادهای ساخت خود استفاده می‌کند و در این زمینه طی سال‌های اخیر چندین مورد از انتقال غیر قانونی قطعات از اروپا و ‌آمریکا به مقصد ایران و نیز انتقال فن‌آوری غرب به داخل این کشور از طرق مختلف مشاهده شده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۱۰۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.