۱

تجمع در جلوی درب مجلس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
تجمع در جلوی درب مجلس
به گزارش «تعادل» جمعی از دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی خارج از کشور در اعتراض به تغییر ضوابط در خصوص جایابی آنها در دانشگاه ها مقابل مجلس تجمع کردند.

نماینده تجمع کنندگان گفت: در گذشته نحوه پذیرش فارغ‌التحصیلان خارج از کشور که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در داخل بودند بدون برگزاری آزمون و کنکور بوده است اما هم اکنون تغییر رویه‌ای در نحوه جایابی این گروه صورت گرفته به طوری که دانشجویان باید ابتدا آزمون داده و کسانی که رتبه بالاتری دارند برای پذیرش به دانشگاه‌های برتر پزشکی معرفی می شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر سقفی برای جایابی دانشجویان مذکور نیز درنظر گرفته شده و دانشجویانی که تحصیل خود را در کشورهای مختلف در رشته دندانپزشکی به پایان رسانده اند برای جایابی باید آزمونی همانند کنکور بدهند.

این نماینده تجمع کنندگان مقابل مجلس با بیان اینکه مشکل برخی فارغ‌التحصیلان دندانپزشکی طی تجمعات برطرف شده است از معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین نمایندگان مجلس خواست نسبت به رفع مشکل این دانشجویان نیز اقدام کنند.
کد مطلب : ۲۱۱۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.