۰

دروغ کریسمس و مدیرعاملی خلیلیان در پرسپولیس

تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
دروغ کریسمس و مدیرعاملی خلیلیان در پرسپولیس
جشن کریسمس باشگاه سپاهان اصفهان شامگاه پنجشنبه با حضور اهالی رسانه در فست فود باشگاه سپاهان اصفهان و با حضور ده‌ها نفر از هواداران سایبری باشگاه اصفهانی برگزار شد.

* این مراسم با نزدیک به یک ساعت تأخیر برگزار شد و پس از آن مدیرعامل باشگاه اصفهانی به عنوان سخنران وارد سالن شده و به صحبت پرداخت.

* لئون استپانیان، بازیکن سابق سپاهان که برای گذراندن تعطیلات کریسمس راهی اصفهان شده، به همراه آیدین ملکیان، خانواده پریرا و دیگر بازیکنان ارمنی سپاهان در مراسم حضور داشتند.

* مدیرعامل سپاهان در حاشیه نشست و زمانی که او را به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح کردند اعلام کرد که این خبر نخستین جوک سال ۲۰۱۵ بوده و دروغ است.

* عکس‌های سلفی و دسته‌جمعی خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز از دیگر حاشیه‌های این نشست به شمار می‌رفت که در نهایت خلیلیان نیز با آنها عکس سلفی گرفت.

* حضور خبرنگاران جوان باشگاه سپاهان در این نشست که آنها به عنوان جامعه هواداران سایبری سپاهان مطرح هستند نیز از دیگر حاشیه‌های برنامه به شمار می‌رفت.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۱۴۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.