۳

حکم دادگاه درباره معراجی‌ها

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
حکم دادگاه درباره معراجی‌ها
نشست بازگویی ناگفته‌های «معراجی‌ها» به مناسبت سالگرد حادثه انفجار در پشت صحنه این فیلم و کشته شدن ۵ نفر از عوامل آن از جمله محمدجواد شریفی راد و علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس صبح امروز با حضور سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده و مسعود ده‌نمکی کارگردان این فیلم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست سید محمود رضوی با ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان و بازماندگان انفجار «معراجی‌ها» در خصوص حکم دادگاه در این زمینه گفت: حکم دادگاه معراجی‌ها صادر شده است و بر اساس این حکم برای حادثه مقصری تشخیص داده نشده و تنها پرداخت محکومیت صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر اساس حکم دادگاه ۶۰ درصد از پرداخت دیه متعلق به تهیه‌کننده، ۲۵ درصد سهم شهرک سینمایی دفاع مقدس و ۱۵ درصد سهم مرحوم شریفی‌راد است که به دلیل در قید حیات نبودن ایشان سهم آقای شریفی‌راد نیز توسط پروژه به حادثه‌دیدگان و بازماندگان پرداخت خواهد شد.

سال گذشته ۱۸ دی ماه سانحه انفجار در پشت صحنه «معراجی‌ها» به کشته شدن ۵ نفر و مجروح شدن ۱۲ مصدوم انجامید. علی اکبر رنجبر؛ مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس؛ جواد شریفی‌راد، مدیر جلوه های بصری فیلم سینمایی «معراجی ها»‌؛ رضا فرجی، جانشین تولید فیلم؛ مهدی مرادی، دستیار جلوه های ویژه و یکی از کارگران جلوه‌های ویژه در این حادثه جان خود را از دست دادند. مشروح این نشست متعاقبا بر روی خروجی فارس قرار خواهد گرفت.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۱۶۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.