۰

حرکت استعفای کفاشیان از روی میز به جیب وزیر!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۶
حرکت استعفای کفاشیان از روی میز به جیب وزیر!
استعفای علی کفاشیان روی میز وزیر ورزش
هر چند که کفاشیان بارها این خبر را تکذیب کرده است اما هر بار که مصاحبه ای با رییس فدراسیون فوتبال منتشر می شود این سوال از او پرسیده می شود که آیا استعفای شما روی میز گودرزی است؟هر بار هم جواب رییس به این سوال یک چیز مشخص بوده است:«کدام استعفا؟من قبلا گفته بودم که تا به فوتبال سروسامان ندهم از فدراسیون نمی روم.هر زمان که به این احساس برسم خودم این کار را انجام می دهم.اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و کارهای زیادی در فوتبال دارم. »

این بار اما یک تغییر کوچک اتفاق افتاده است.استعفایی که همه از آن نام می برند از روی میز وزری ورزش داخل جیب او رفته است! صبح امروز بود که یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی با علی کفاشیان انجام داده بود که در آن از رییس فدراسیون فوتبال سوال شده بود که" گفته می‌شود استعفای شما در جیب وزیر ورزش است "که کفاشیان هم این واکنش را نشان داده است:«هیچ استعفایی نداده‌ام و معتقدم اگر قرار است تغییری هم در فدراسیون فوتبال صورت بگیرد، باید از طریق مجمع باشد. شخصا قصد استعفا ندارم و اگر روزی هم چنین تصمیمی باشد، باید از طریق مجمع و به شکل قانونی صورت بگیرد.»

تقریبا روزی نیست که خبری از استعفای علی کفاشیان منتشر نشود.حتی امیر عابدینی هم که عضو مجمع فدراسیون فوتبال است در گروه های وایبری نوشته بود:«من هم شنیده ام که بعضی از دوستان می گویند کفاشیان رفته و استعفایش را تقدیم وزیر ورزش کرده است.»هر چند که عابدینی چند ساعت بعد در همان گروه وایبری،پیامی که منتشر کرده بود را تکذیب کرد و نوشت که با خود کفاشیان حرف زده است اما اصلا مشخص نیست که چرا هر روز این خبرها،در رسانه های مختلف منتشر می شود.

البته این برای اولین بار نیست که خبر استعفای علی کفاشیان برجسته می شود.چند ماه پیش که رییس فدراسیون فوتبال در بازداشت ۲۴ ساعته به سر می برد چنین خبری مطلب اصلی بیشتر رسانه ها بود.آن زمان هم همه از رفتن کفاشیان و استعفایش از ریاست فدراسیون فوتبال حرف می زدند اما او ماند و ...

سناریو در حال تکرار است و این بار در آستانه جام ملت ها استارت این شایعه که کفاشیان استعفا داده است و برگه آن در جیب محمود گودرزی است زده شده.خبری که شاید با ناکامی احتمالی تیم ملی در این رقابت ها بیشتر از پیش بازنمایی شود و رییس فدراسیون فوتبال را در منگنه بگذارد.البته احتمالا می شود پیش بینی کرد که مرد خنده روی فدراسیون فوتبال که کاملا آب دیده شده است چه واکنشی نسبت به این اتفاق نشان خواهد داد:«نه بابا،کسی نمی تواند من را از جایم تکان بدهد!»
مرجع : خبرآنلاین
کد مطلب : ۲۱۹۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.