۱

کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی کشور

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی کشور
فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: امروز در نیمه غربی کشور و همچنین سواحل دریای خزر بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت البته به سبب کاهش محسوس دمای هوا، قالب بارندگی‌ها در این مناطق به شکل برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: به سبب بارش برف و بروز یخبندان پیش‌بینی می‌شود در جاده‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات تهران، البرز، قزوین، غرب کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و همچنین ارتفاعات شمالی خوزستان اختلال در تردد جاده‌ها رخ دهد.

وی در ادامه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا ۳ روز آینده به طور متناوب ادامه داشته باشد ضمن آنکه سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز در شمال شرق کشور فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها فردا به نوار شمالی کشور کشیده خواهد شد، ادامه داد: شنبه هفته آینده نیز بارش‌ها همراه با کاهش دمای هوا به مناطق واقع در غرب، جنوب و شرق کشور با شدت کمتری کشیده می‌شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، دریای خزر و خلیج فارس امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد بود.

وی درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: آسمان تهران طی روز جاری نیمه ابری و ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات پایتخت و وزش شدید باد در این کلانشهر طی امروز دور از انتظار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد که این شرایط تا شنبه هفته پیش رو ادامه خواهد داشت.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۲۰۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.