۱

فروش بلیت هواپیما فقط با دریافت کد ملی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۸
مرتضی دهقان ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: نظر به ضرورت احراز هویت موثر اشخاصی که با هواپیما اقدام به انجام مسافرت در مسیرهای داخلی می کنند ثبت شماره ملی به هنگام تهیه بلیت الزامی شد.

وی افزود: طی بخشنامه ای که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکتهای هواپیمایی ایرانی ابلاغ شده است، از تاریخ اول بهمن‌ماه ۱۳۹۳ ثبت کد ملی اتباع ایرانی و یا شماره گذرنامه اتباع بیگانه که قصد خرید بلیت و انجام مسافرت در مسیرهای داخلی کشور را دارند در سیستم نگهداری جا و فروش بلیت الزامی می شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی باید در فرصت زمانی مانده به تاریخ اجرای این بخشنامه اطلاع رسانی کتبی و هماهنگی های لازم با نمایندگان فروش و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص نحوه انجام این مهم را بعمل آورند.

دهقان یادآورشد: درصورت عدم انطباق اطلاعات ثبتی با کارت شناسایی مسافران از پذیرش آنان در فرودگاه حسب مورد ممانعت بعمل می آید.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۲۲۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.