۲

گلایه ی بهنوش بختیاری از خانم ابتکار

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
گلایه ی بهنوش بختیاری از خانم ابتکار
بهنوش بختياري بازيگر پركار سينما و تلويزيون در پاسخ به درخواست يك فعال اجتماعي و فرهنگي خوزستان درباره مسئله انتقال آب كارون، در اينستاگرام نوشت: «از سرچشمه آب زلال کارون منتقل می‌شود اما مردم شریف و با وفای آبادان و اهواز آب کثیف می‌نوشند...آب شور دریا گریبان تمام نخلهارو گرفته. چه کسی پاسخگوست؟؟؟ من سفیر محیط زیست از جنوب کشورم دفاع می‌کنم و آماده هر کمکی به کارون و مردم خوبش هستم و بابت این دلهای شکسته و مظلومیت کارون از مسئولین و سرکار خانم ابتکار جواب می‌خواهم...
                                                                یاعلی
 
 
گفتني اينكه مسعود كنعاني شاعر آباداني در نامه خود به بختياري نوشته بود:
سرکارخانم بهنوش بختیاری؛ ستاره محبوب سینما وتلویزیون
با عرض سلام و احترام؛ بدون شک همه بر این باوریم که آب مایه حیات و آبادانی است وما نیز حیات وآبادانی را برای وجب به وجب میهن عزیز آرزومندیم. لیکن متاسفانه٬ عدم مدیریت صحیح منابع آبی کشور و انتقال‌هاى بى رويه كه آسانترين راه و روش براى مديران نا آشنا به متدهاى مختلف مديريت منابع آب بوده است. مناطق خوزستان و چهارمحال وبختيارى را با چال‌شهاى جدى و فوق العاده خطرناك زيست محيطى روبرو ساخته است.

براين اساس ضمن تقدير و سپاس فراوان از پيشگامى سركار عالى و اهتمامى كه به موضوعات انسانى و بويژه زيست محيطى مى ورزيد. مصرانه استدعا دارد جامعه هنرى و فرهنگى كشور با درك شرايط بحرانى پيش آمده مانند هميشه همچون چراغى فروزان و نورانى نقش روشنگرانه خويش را ايفا نمايند. اين نقش شايد مهمترين نقش و كاراكترى است كه انسان بتواند بر صحنه جهان هستى بيافريند و از بودن وزندگى بگويد و همه را بجاى مرگ ونيستى به جهان زيباى هستى فراخواند والبته كه نام خويش را در آفرينش و نمايش اين نقش جاودان سازد.

اينجانب ضمن سپاس مجدد از شما هنرمند عزيز و بانوى شايسته به عنوان فرزندى از ديار آب و آفتاب و نفت و شاعر دردهاى فروخفته مردم اين ديار دست همه دلسوزان، هنرمندان، ورزشكاران، قهرمانان ملى و فرهيختگان علمى و فرهنگى كشور را در اين حركت انسانى به گرمى مى فشارم. حضور شما عزيزان مطمئنا مايه دلگرمى، اميد و امتنان ما مردم رنجديده و دلسوخته ديار كارون و زردكوه بختيارى خواهد بود.
مرجع : فرهنگ نیوز
کد مطلب : ۲۲۲۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.