۲

کی‌روش سرانجام دستش را رو کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
کی‌روش سرانجام دستش را رو کرد
او مقابل عراق سیستم را ۳-۳-۴ چید و در تمرینات هم از این سیستم استفاده کرد. تا دیروز همه تصور می‌کردند ایران مقابل بحرین ۳-۳-۴ بازی کند اما سرانجام در تمرین دیروز، کروش سیستم واقعی را رو کرد‌؛ ۱-۳-۲-۴ نام‌آشنا. کروش در تمرین دیروز ایران، پشت درهای بسته سیستم را چید و تمرین را برگزار کرد.

همه تصور مي‌كردند با تفكر هجومي كروش براي جام ملت‌ها، آندو روي نيمكت بنشيند اما حرف بعضي از بازيكنان درست از آب درآمد: «آندو را روي نيمكت بگذارد؟ هرگز.» و حالا تيم‌ملي مثل گذشته شاهد زوج نكونام- آندو براي حمايت از خط دفاع و همين‌طور حمله خواهد بود.

در خط دفاع سرانجام كروش به جمع‌بندي نهايي رسيد. وقتي چند روز قبل از او پرسيده بودند سرانجام تركيب چه مي‌شود، گفته بود: «نمي‌دانم، انتخاب سخت است.» به نظر مي‌رسيد او مثل جام‌جهاني‌ در ميانه دفاع به زوج سيدجلال- اميرحسين صادقي بازي دهد اما ديروز سرانجام در تركيب ثابت، پورعلي‌گنجي را فيكس كرد. مرتضي كه در بازي با عراق اولين بازي ملي خود را انجام داد، فوق‌‌العاده خوب كار كرد، به شكلي كه كروش به تمجيد از او پرداخت.

بدين ترتيب، اميرحسين بيرون ماند. در جناح راست دفاعي، خسرو علي‌رغم آمادگي و حضور در ۳ جلسه تمريني، بيرون ماند تا وريا غفوري به ميدان برود. او بازيكن بسيار خوبي است و كيفيت لازم را داشته اما نكته اينجاست كه زياد بازي نكرده است. خسرو امروز قطعاً روي نيمكت مي‌نشيند و وريا فيكس است. در چپ هم كه معادلات مبهم نيست‌؛ حضور پولادي.

جلوتر از پولادي، احسان حاج‌صفي بازي مي‌كند‌؛ كسي كه در جام‌جهاني‌ خود را فيكس ايران كرد. جلوتر از وريا هم اشكان دژاگه بازي مي‌كند‌؛ او كه قرار است از لب خط مدام نفوذ كند و بيشتر در كارهاي هجومي شركت كند تا تدافعي. بين احسان و اشكان هم مسعود شجاعي بازي مي‌كند. او قرار است حامي اول رضا قوچان‌نژاد در نوك باشد. بدين ترتيب سردار آزمون آماده روي نيمكت مي‌نشيند ولي او به همراه عليرضا جهانبخش يار دوازدهم و سيزدهم ايران خواهند بود‌؛ يعني به احتمال زياد اولين تعويض‌ها.
مرجع : فرارو
کد مطلب : ۲۲۳۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.