۰

هورای ضدانقلاب در تایید نیمی از مطهری

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۱
هورای ضدانقلاب در تایید نیمی از مطهری
بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای انگلیس در این راستا با استقبال از اقدامات مطهری و سخنان وی در مجلس با ارائه تاریخچه‌ای از این سخنان نوشت: علی مطهری بارها گفته است که ادامه حصر این سه نفر «غیر قانونی» است و جمهوری اسلامی هزینه زیادی بابت این حصر می‌پردازد. به اعتقاد او این سه نفر باید در دادگاهی قانونی همراه با محمود احمدی‌نژاد، کاندیدای دیگر انتخابات ریاست جمهوری به طور علنی محاکمه شوند.

رادیو فردا نیز ضمن بازتاب سخنان علی مطهری نوشت: آقای مطهری پیش از این بارها خواستار رفع حصر یا محاکمه رهبران معترض به نتایج انتخابات ۸۸ در کنار محمود احمدی‌نژاد به عنوان یکی دیگر از مسببان حوادث پس از انتخابات ۸۸ شده ‌است.

روزآنلاین نیز به یوم‌الشیطان نامیده شدن ۹دی از سوی علی مطهری پرداخته و نوشت: وقتی علی مطهری در نطق خود در خصوص حصر موسوی و کروبی سخنانی را مطرح کرد و درباره روز ۹ دی گفت که این روز یوم‌الله نبود بلکه یوم‌الشیطان بود با شعارهای نمایندگان مبنی بر مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر مواجه شد و برخی نمایندگان به سمت او حمله‌ور شدند و درگیری فیزیکی رخ داد.

سایت‌های منتسب به سران فتنه از جمله جرس و کلمه نیز با تمجید‌های فراوان از علی مطهری وی را فرزند ملت خطاب کرده و مدعی نقض آشکار قانون اساسی از سوی نمایندگانی شدند که اجازه ادامه هتاکی‌های علی مطهری را ندادند. این رسانه‌ها حتی در اقدامی طنزآمیز پای را فراتر نهاده و اقدام نمایندگان در مقابله با نطق علی مطهری را با ترورهای اخیر فرانسه مرتبط دانستند!

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در گزارشی از تهران به ماجرای نطق دیروز مطهری پرداخته و ضمن تمجید از وی، به حمایت از سران فتنه و مظلوم‌نمایی درباره آنان پرداخت. اما مطهری در مجلس چه گفت که این گونه در رسانه‌های ضد انقلاب بازتاب یافته و ذوق‌زدگی آنان را به همراه داشت؟!

چرا این حرف‌ها دیده نشد؟

علی مطهری در سخنان خود دولت را در زمینه برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی محکوم کرده و خواستار پذیرش اشتباه از سوی دولت شد؛ او همچنین خواستار برخورد با بی‌حجابی، بدحجابی و ساپورت‌پوشان شد و همچنین از جشنواره عمار تقدیر کرد؛ او درباره وحدت اسلامی نیز نظراتی را مطرح کرد ولی هیچ کدام اینها در رسانه‌های ضد انقلاب بازتابی نیافت و تنها سخنان او علیه نظام اسلامی و در حمایت از سران فتنه به تیتر رسانه‌های بیگانه تبدیل شد.
مرجع : جهان
کد مطلب : ۲۲۵۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.