۲
۶
بذرپاش:

وطن امروز ضدسعودی دادگاهی می‌شَود، خبرآنلاین ضدسپاه فقط تذکر می‌گیرد!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۳
وطن امروز ضدسعودی دادگاهی می‌شَود، خبرآنلاین ضدسپاه فقط تذکر می‌گیرد!
مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به رأی صادر شده از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات درباره یک پایگاه خبری و یک روزنامه، به رأی صادر شده علیه مطلب انتقادی وطن امروز درباره پادشاه عربستان گفت: بارها روش‌های تبعیض آمیز را در هیأت نظارت بر مطبوعات مشاهده کردیم.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز همچنین درباره علت حکم صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات گفت: جرم ما تیتری است که علیه رژیم سعودی بود. رژیمی که دستش تا آرنج به خون میلیون‌ها آدم در منطقه آغشته است. رژیمی که از هیچ یک از ظلم‌ها علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه فروگذار نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌گویند علت برخود با روزنامه وطن امروز مصوبه شورای امنیت است گفت: مگر رسانه‌ها علم غیب دارند نسبت به مصوبه‌ای که بدست‌شان نرسیده آگاه باشند.

وی همچنین تصریح کرد: موضوع حصر سران فتنه مصوبه شورای عالی امنیت ملی است موضعی که رسماً اعلام شده اما روزنامه‌های زنجیره‌ای به آن می‌پردازند و کسی حتی به آنها یک تذکر هم نمی‌دهد!

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در پایان با بیان اینکه سایت خبرآنلاین متعلق به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است گفت: خبرآنلاین شریف‌ترین افراد کشور را متهم می‌کند و هیات نظارت فقط به یک تذکر بسنده می‌کند. اما درباره ما که تیتری درباره رژیمی که با بازی با قیمت نفت، صدها میلیارد دلار به کشورهای مسلمان خسارت وارد کرده است چنین تصمیم می‌گیرد که پرونده ما را به دادگاه ارجاع کنند. مردم شریف ما بهترین قاضیان در طول تاریخ هستند و نسبت به این موضوع نیز قضاوت خواهند کرد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۲۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
علی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۰۹:۲۴
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ۱۱:۱۱
تا امروز هم كه چاپ كردي حال داده بودن
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.