۰

اظهارنظر مازیار فلاحی درباره مرتضی پاشایی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰
مازیار فلاحی شامگاه ۲۴ د‌ی ماه در حالی بر روی سن قرار می‌گرفت که سالن «نگین نقش جهان» مملو از دوستداران او بود و بارها اعلام کرد که اجرای کنسرت در اصفهان شور و حال خاص خود را دارد. او مرتضی پاشایی را پرطرفدارترین خواننده حال حاضر کشور خواند و گفت: بی‌شک مردم قدر گوهرهای ناب هنر را می‌دانند.

با قرار گرفتن گروه موسیقی پشت سازهای خود و نواختن قطعه اول، مازیار فلاحی در میانه‌های قطعه و دقیقاً با شروع متن قطعه بر روی سن قرار گرفت. او برای شروع کنسرت خود قطعه‌ای را اجرا کرد که خرداد ۹۲ از آن در اصفهان رونمایی کرده بود. «عکس یادگاری» نام قطعه اول و پرطرفدار فلاحی بود که اجرا شد.

صحنه با طیف نورهای زرد، قرمز، سبز و آبی و ترکیبی از این رنگ‌ها نورپردازی شده بود. اعضای گروه موسیقی همگی لباس یک‌دست مشکی و مازیار فلاحی نیز با لباس سفید و جلیقه‌ای سیاه رنگ و هماهنگ با اعضای گروه خود صحنه را برای یک اجرای متفاوت از نظر دید و رنگ بصری آماده کرده بود.

قطعه دوم «یک روز صاف و یک روز ابری» نام داشت. ابتدا درامز و پرکاشن، سپس گیتار، گیتار بیس و گیتار اسپانیش و سپس آکاردئون و کیبورد با هم یکصدا شدند تا این قطعه نواخته شود.

در این قسمت از برنامه به دلیل اینکه تمام سالن یک‌صدا آهنگ را با مازیار فلاحی همنوایی کردند، او از وجود انرژی بی‌نظیر در شهر اصفهان و کنسرت‌های او در این شهر تعریف کرد و گفت: اصفهان مثل یک بمب انرژی برای یک خواننده بر روی سن است و اصلا خواننده روی سن در برابر حاضران اصفهانی خسته نمی‌شود.

در ادامه برنامه نوبت به معرفی موزیسین روشندل و چیره‌دست گروه یعنی داوود جعفری رسید. او با آکاردئون خود تکنوازی کرد و قطعه «شهزاده رویا» را نواخت.

«لعنت به من» و «عروسک» دو ترانه دیگری بودند که فلاحی برای اجرا در اصفهان انتخاب کرده بود. مازیار فلاحی در قطعه «لعنت به من» مجبور شد، بارها سکوت کند، زیرا حاضران در سالن آهنگ او را سوار بر نت‌های موسیقی و هماهنگ با مازیار اجرا می‌کردند و صدای خواننده به گوش نمی‌رسید.

بیژن خراسانی‌راد (نوازنده گیتاربیس) و میلاد جوزی (نوازنده گیتار) در این بخش از کنسرت به اجرای تکنوازی و همنوازی پرداختند تا سالن برای قطعه بعدی به وجد بیاید.

«ماه هفتم» و «ازت مچکرم» دو ترانه‌ای بودند که از آلبوم تازه مازیار فلاحی یعنی «ماه هفتم» اجرایی شد. در این دو قطعه ویلن بابک ایمانی، ساز قالب بود.

سپس نوبت به هنرنمایی مازیار فلاحی اما این بار در قامت نوازنده رسید. او گیتار خود را به دست گرفت و با تکنوازی ابتدا قطعه «دروغه» و سپس ترانه «تو رو دوست دارم» را اجرا کرد. فلاحی برای اجرای این دو قطعه همواره از حاضران در سالن کمک می‌گرفت تا این کار باعث شود، فضای حاکم بر کنسرت شنیدنی‌تر شود.

او قطعه «لیلا» را برای بخش بعدی کنسرتش انتخاب کرده بود. قطعه‌ای که با پخش کلیپ‌های مربوط به آن در سالن، هم حاضران و هم فلاحی را دگرگون کرد. خواننده هنگام اجرای این موسیقی بارها به دلیل اینکه حاضران با صدایی بلند ترانه را با او تکرار کردند، سکوت کرد و گفت: بی‌شک اصفهانی‌ها بسیار بهتر این قطعه را اجرا می‌کنند، پس به همنوایی سالن با ترانه گوش فرا داد.

«قربون مست نگاهت»، «رویای واقعی» و قطعاتی دیگر با اجرای مازیار فلاحی شور و حال کنسرت را دو برابر کردند.

در ادامه برنامه، مازیار فلاحی با بیان اینکه بی‌شک این روزها پرطرفدارترین خواننده ایران مرتضی پاشایی است. قطعه‌ای از این خواننده با نام «نگران منی» اجرا کرد که سالن نقش جهان اصفهان یکصدا این آهنگ را اجرا و تعجب فلاحی و گروه موسیقی‌اش را برانگیخت.

داوود جعفری (آکاردئون)، بابک ایمانی (ویلن)، آشور ظفرمرادیان (درامز)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، نوید اسکندر (کیبورد)، ایمَن خراسانی‌راد (گیتار الکتریک)، میلاد جوزی (گیتار بیس) و میلاد نودست (گیتار اسپانیش) مازیار فلاحی را در این اجرا همراهی کردند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۲۸۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.