۱

دولت، فرمانداران احمدی‌نژادی را برکنار کند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۹
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در همایش اصلاح‌طلبان که عصر امروز در کانون توحید تهران برگزار شد، گفت: با وجود شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعتراف می‌کنم که هیچ یک از اعضا به تنهایی نمی‌تواند موفقیتی کسب کند.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، افزود: ما یک خانه‌تکانی جدی در مجلس و در نهادهای تبلیغاتی می‌خواهیم تا اینکه رفتار خود را منطبق بر خواست مردم تنظیم کنیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم فرمانداران دوره احمدی‌نژادی را برکنار کند، خاطرنشان کرد: ما در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تکیه بر احزاب این جبهه برای پیروزی در مجلس آینده تلاش می‌کنیم.

کواکبیان ادامه داد: ما کرسی‌های زیادی نمی‌خواهیم و تنها ۲۹۰ کرسی مجلس را می‌خواهیم و مجلس ما باید مجلسی باشد که مانع سخن گفتن علی مطهری نشود.

وی با اشاره به اینکه ما برای موسوی و کروبی تقاضای محاکمه نداریم، بلکه درخواست رفع حصر داریم، عنوان کرد: شورای عالی امنیت ملی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۲۲۹۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.