۰

آغاز هفته بارانی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
احد وظیفه گفت: از بعدازظهر امروز با مهیا شدن شرایط در لایه های میانی جو، ابرناکی از نوار غربی کشور افزایش می یابد و سپس از اوایل شب بارش باران و در مناطق کوهستانی برف در این مناطق آغاز خواهد شد که این شرایط با میزان خفیف تری برخی از مناطق نیمه غربی را در بر می گیرد.

وی با بیان این که بارش تداوم طولانی نداشته از میزان آن در روز جمعه کاسته می شود، گفت: در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز غربی در این روز بارش های پراکنده رخ می دهد. همچنین در روز شنبه بارش های راکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال غرب و سواحل دریای خزر و مرکزکشور پیش بینی می شود.

به گفته وی، انتظار می رود بر میزان بارش در روز یکشنبه افزوده شود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز جمعه ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما دراین روز ۴ و ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۴ و۱۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۲۲۹۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.