۰

هادی خامنه‌ای: علی مطهری را با اصلاح‌طلب می‌دانیم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
هادی خامنه‌ای: علی مطهری را با اصلاح‌طلب می‌دانیم
حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در همایش جبهه اصلاحات طی سخنانی اظهار داشت: بازگشت به قانون و دوران طلایی انقلاب اسلامی اصلی ترین هدف اصلاح طلبی است که میرحسین موسوی هم این تعبیر را داشت.
هادی خامنه‌ای همچنین تاکید کرد: ما علی مطهری را با وجود اینکه شناسنامه اصلاح طلبی ندارد اصلاح طلب می دانیم.

هادی خامنه‌ای در ادامه با بیان اینکه کسی که گرایش اصلاح‌طلبی دارد باید در پیگیری خواسته‌های اصلاح‌طلبی شجاعت و شهامت داشته باشد، یادآور شد: اصلاح‌طلب کسی است که شهامت پیگیری مسائل را دارد.

این فعال اصلاح‌طلب با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبی بیش از هر چیز به تفکر وابستگی دارد، گفت: یک اصلاح‌طلب به همه و حتی به مخالفان خود احترام می‌گذارد.

وی ادامه داد: رأی یعنی هر انسانی با عقل خود رؤیت می‌کند و نمی‌شود با شناسنامه دیگران رأی داد. انتخابات باید ناظر به رأی مردم و واقعی باشد نه رأی ساختگی.

هادی خامنه‌ای افزود: کسانی که از روی نادانی و غرض می‌گویند دموکراسی در اسلام وجود ندارد، باید بدانند ریشه دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در اسلام است.

دبیرکل مجمع نیروی خط امام به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رأی مردم حق‌ناس است اشاره کرد و یادآور شد: ایشان گفتند کسانی که مرا قبول ندارند هم در انتخابات شرکت کنند، این یعنی به هر کس که می‌پسندید رأی بدهید.

وی با تأکید بر اینکه ممیزی نباید در رأی مردم دخالت داشته باشد، افزود: اگر مسئولان ذیربط و ممیزان به سخنان رهبری وابستگی دارند باید به این نکته رهبری توجه کنند که وقتی رأی مردم حق‌الناس است فقط به معنای شمارش آرا نیست، چرا که این مسئله خیلی کم‌اهمیت است و هیچ کس حق ندارد کسی را از نظام بیرون کند.

هادی خامنه‌ای تأکید کرد: باید به جای سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای بر روی مسائل اصلی تکیه کنیم چرا که انقلاب ما و اصلاح‌طلبی بر محوریت این افکار سوار است و امیدواریم آنها این وظیفه بزرگ را فراموش نکنند تا یک انتخابات خوب و شایسته‌ای داشته باشیم.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۲۹۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.