۱

درخواست رسیدگی قضایی به اظهارات مطهری

تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
درخواست رسیدگی قضایی به اظهارات مطهری
متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله آملی لاریجانی
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
یکی از حربه‌های دشمنان دنیای اسلام درگیر کردن کشورهای اسلامی به مشکلات داخلی خود بوده است تا ضمن از بین بردن منافع همه مسلمانان، توان آنها را برای مقابله با دشمنان واقعی دنیای اسلام یعنی استکبار آمریکا و صهیونیست منحرف کند و این مهم در این موقعیت زمانی اهمیت دو چندان یافته است.

هدف از نگارش این نامه تبیین واقعیات کشور عزیزمان ایران و شفاف سازی گفته هایی است که بعضاً به صورت کنایه از سوی بعضی مسئولین و اخیراً از زبان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون فتنه ۸۸ و حوادث پس از آن بیان می شود.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با طراحی چندین ساله به بهانه ناکامی در انتخابات توسط فتنه گرانی در داخل و خارج از کشور شعله ور شد. اما از آنجا که “وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ و اللَّهُ خَیرُ الماکرِین” خداوند مکر آنان را برملا و ملت ایران را هرچه بیشتر به انقلاب نزدیکتر کرد و بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ بر جریده تاریخ ثبت شد.

فتنه ۸۸ بر اساس اسناد متقن، از اتاق فکر آمریکایی-اسرائیلی نظام استکباری هدایت و به وسیله بازیگران آگاه و بعضاً ناآگاه داخلی اجرا می‌شد و تنها هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، تا جایی که آمریکا و اسرائیل تمام قد نه تنها در محافل خصوصی بلکه به صراحت در مجامع عمومی از فتنه گران حمایت کردند.

اگر چه فتنه ۸۸ با یاری امام عصر (عج) و مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب و بصیرت تاریخی مردم عزیزمان پس از ۸ ماه در ۹ دی فرو نشست اما باید درسی باشد برای همه آیندگان.

ولی متأسفانه برخی افراد غافل و بعضاً گروه‌ها و جناح‌های دارای مطامع سیاسی در داخل با دشمنان همنوا شده و در پی آنند تا فتنه ۸۸ را “اعتراض آرام مدنی !” خوانده و آن کودتای نحس و حماسه ۹ دی را به فراموشی بسپرند تا شاید دوباره همچون حوادث ۷۸ که مغفول ماند فتنه ۸۸ دیگری بیافرینند، عده ای می خواهند با زیر سوال بردن اصل فتنه نقش خود را در آن کمرنگ کنند.

فتنه گران ۸۸ با پیش بردن جامعه به اغتشاش و نا امنی، ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از درون، ضربه به ملت و تلخ کردن کام مردم پس از شادی بزرگ مشارکت در انتخابات، نابود کردن حادثه افتخارآمیز انتخابات پرشور ۸۸، هتک آبروی نظام در مقابل ملتها، تهمت زدن به نظام اسلامی، زمینه سازی برای آشوب و اغتشاش، تهمت به نظام، خدشه به رأی مردم و نفی آن، تلاش برای تغییر نتایج قانونی انتخابات با زور خشونت و اردوکشی خیابانی، امیدوار کردن جبهه دشمن، بی بصیرتی و چشم بستن بر روی حقایق واضح، سرپیچی از راه معقول قانونی، بازیچه دشمن شدن، امیدوار کردن دشمن، دعوا راه انداختن و مضطرب کردن ملت و خوشحال کردن دشمن، تمکین نکردن به قانون و رأی مردم، بیزاری نجستن از آشوبگران، انتخابات را مظهر اختلافات وانمود کردن، ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی و ثبات از ملت، قانون شکنی و دشمن شاد کردن کشور، ایجاد هزینه و زحمات برای کشور و مردم، تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام، تخلف از قانون، قرار دادن کشور در لبه ی پرتگاه خشونت و خونریزی بر سر قدرت، قراردادن کشور در لبه پرتگاه اختلافات و جنگ داخلی، و ازهمه مهم تر ریختن خون شهدای مقابله با فتنه گناهانی نابخشودنی مرتکب شدند که عده ای سعی دارند این گناهان بزرگ را کوچک جلوه داده و شرایط حضور دوباره فتنه گران در بستر سیاسی کشور را فراهم کنند.

اما کسانی که این روزها با احساس مصونیت از برخورد قانونی، به نشر برداشت های غلط خود از موضوع حصر در جامعه پرداخته و باعث از بین رفتن آرامش کشور و تولید خوراک خبری برای بیگانگان می شوند باید طبق قانون در برابر سخنان خود مسئول باشند. این سخنان نه با موازین شرعی، قانونی و اخلاقی سازگاری دارد و نه به مصحلت کشور و جامعه ماست و آسیب‌های جدی به انقلاب و کشور و ملت وارد می‌کند.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان خوزستان خواستاریم دستور فرمائید، مرجعی رسیدگی به سخنان بی پایه و اساس و توهین های مکرر علی مطهری به مردم و نشر اکاذیب را در دستور کار خود قرار دهد و نتایج را به اطلاع ملت فهیم و رشید ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور برساند تا با اجرای قانون، از تکرار این رویه اشتباه و خلاف مصلحت نظام پیشگیری شود.

و السلام علیکم و رحمه و البرکاته

۱-بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

۲-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

۳-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دزفول

۴-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول

۵-بسیج دانشجویی دانشگاه جندی شاپور دزفول

۶-بسیج دانشجویی دانشگاه اصول دین دزفول

۷-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دزفول

۸-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک

۹-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اندیمشک

۱۰-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اندیمشک

۱۱-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک

۱۲-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

۱۳-بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی اهواز

۱۴-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز

۱۵-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه

۱۶-بسیج دانشجویی دانشگاه مسجد سلیمان

۱۷-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مسجد سلیمان

۱۸-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لالی

۱۹-بسیج دانشجویی دانشگاه سما مسجد سلیمان

۲۰-بسیج دانشجویی دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان

۲۱-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شادگان

۲۲-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ایذه

۲۳-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه

۲۴-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدز

۲۵-بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایذه

۲۶-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شوش

۲۷-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

۲۸-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شوشتر

۲۹-بسیج دانشجویی دانشگاه هنر شوشتر

۳۰-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شوشتر

۳۱-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان

۳۲-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان

۳۳-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بهبهان

۳۴-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بهبهان

۳۵- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اهواز
مرجع : فرهنگ
کد مطلب : ۲۳۰۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.